Τρίτη 2 Ιανουαρίου 2007

Πάει ο παλιός ο χρόνος.




“Πάει ο παλιός ο χρόνος ας γιορτάσουμε παιδιά
και του χωρισμού ο πόνος ας κοιμάται στην καρδιά.”

Χρόνια πολλά σε όλους με υγεία , έρωτα ,
αισθησιασμό , ρομαντισμό.
Χρόνια καλά με αγάπη και ειρήνη.

Είθε το νέο έτος να μας χαρίσει ,τόσες ευχάριστες στιγμές
όσες και ο αριθμός που το αντιπροσωπεύει.
Τι κι αν μέχρι σήμερα ίσχυε , το κάθε πέρυσι και καλύτερα?
Οι παραδόσεις είναι για να σπάνε και να μου το θυμηθείτε.,
φέτος θα την σπάσουμε οπωσδήποτε.

2007 ευχές για χαμόγελα.

Γιατί το χαμόγελο είναι ζωή
και όσο χαμογελάμε…. κάνουμε τους άλλους να ανησυχούν.

6 σχόλια:

bluesmartoula είπε...

Καλημέρα πνεύμα. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές κι ανταποδίδω.

πνευμα είπε...

Καλημέρα Σμαρτούλα. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και που επισκεύτηκες το λημεράκι μου.

Ελπίζω να σε ξαναδώ.

Ανώνυμος είπε...

Τις πιο όμορφες ευχές για τη χρονιά που έρχεται!

πνευμα είπε...

Σε ευχαριστώ μέσα απο τα βάθη της καρδιάς μου Ναταλία μου.

ότι πιο γλυκό επιθυμείς δικία μου ευχή. Ρομαντική μου ψυχή...

Ανώνυμος είπε...

Ηλίθια ρομαντική καλό μου Πνεύμα...
Δεν πάνε χώρια αυτά μαζί μου....ποτέ....

πνευμα είπε...

Ναταλία μου,

That makes two of us.

Ηλίθιο ρομαντικό πνεύμα θέλεις να πεις...