Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2007

Με ένα φουστάνι ουρανό



Ντυμένη με ένα φουστάνι ουρανό
και πλημμυρισμένη από μια θάλασσα
συναισθήματα , χάνομαι απόψε στην
αγκαλιά σου. Τα χέρια σου με σφίγγουν ηδονικά,
νοιώθω την έξαψη σου καθώς τα κορμιά μας
γίνονται ένα. Κοιτάζω την φωτιά στα μάτια σου
και οι όλες οι αισθήσεις μου διεγείρονται.
Τα χείλη μου σφραγίζουν τα δικά σου

και αφήνομαι στον φτερωτό θεό Έρωτα.
Δάκρυα ανείπωτης χαράς γεμίζουν το πρόσωπο μου

καθώς σε ακούω να ψιθυρίζεις στο αυτί μου
όλα όσα θέλω να ακούσω, όλα όσα θεωρούσα
απίθανα , χωρίς καν να στα ζητήσω.

Η γλώσσα σου χαιδεύει το κορμί μου

αργά και βασανιστικά ,τα δάχτυλα σου
με αγγίζουν αναζητώντας όσα κρύβουν οι λέξεις μου.
Κλείνω τα μάτια και απολαμβάνω
το ερωτικό άγγιγμα σου, η ανάσα σου καυτή
με ερεθίζει αφάνταστα.Οι ρώγες μου ορθωμένες
αναζητούν τα χάδια σου και τα φιλιά σου.
Με δαγκώνεις και αφήνεις το σημάδι σου πάνω μου,
μα δεν νοιώθω πόνο μόνο τη φλόγα σου να με καίει
όλο και πιο πολύ. Σφίγγεις τα στήθια μου
και τα σφραγίζεις παθιασμένα με τα χείλη σου.
Ο πόθος μου γίνεται σεισμός , οι αισθήσεις μου
κατακλύζονται από το πάθος μου για τον έρωτα σου.

Με κινήσεις ζηλευτές νοιώθω τα φιλιά σου
να παίρνουν θέση στην υγρή μου ήβη.
Φυλακίζεις την κλειτορίδα μου στο στόμα σου ,
ρουφάς το νέκταρ μου και παίζεις
με τα κατακόκκινα χείλη της ηδονής μου.
Με απογειώνεις μάτια μου ,
με κάνεις να πετώ τόσο ψηλά που όλα
φαίνονται μια ζωγραφιά , μικρές κουκίδες
που σχηματίζουν το πρόσωπο σου.
Βυθίζεις τα δάχτυλα σου μέσα μου και τρελαίνομαι,
καυτή λάβα κυλάει στον κόλπο μου έτοιμη να εκραγεί.

Άξαφνα σταματάς και ανασηκώνεσαι.

Σκύβεις και με φιλάς οι γλώσσες μας
χορεύουν το δικό τους χορό.
Σε σπρώχνω παιχνιδιάρικα και παίρνω
τα δάχτυλα σου στο στόμα μου,
ενώ τα δικά μου ταξιδεύουν στο κορμί σου
αναζητώντας τον ανδρισμό σου.
Σε βλέπω να λιώνεις καθώς σε παίρνω
στα χέρια μου. Ξαπλώνεις και αρχίζω
να σε φιλάω παντού με τη σειρά μου.
Τρέμεις και αυτό με τρελαίνει ,
μου αρέσει να βλέπω πόσο σε ερεθίζουν τα ταλέντα μου.
Τα χείλη μου αναζητούν κάθε κύτταρο σου.
Χαϊδεύω τους μηρούς σου , σε παίρνω στο στόμα μου
αργά και ηδονικά ,σε αισθάνομαι να μεγαλώνεις ,
να τραντάζεσαι σε κάθε μου κίνηση.

Η ματιά μου πρόστυχη και προκλητική καρφώνεται

πάνω σου καθώς με ξαπλώνεις με μία σου κίνηση.
Η μυρωδιά σου μεθυστική με καθηλώνει
ενώ κολλάς το κορμί σου πάνω μου
και βυθίζεσαι αργά μέσα μου.
Το δωμάτιο πλημμυρίζει με βαριές ανάσες

και παθιασμένες φωνές καθώς
τα κορμιά μας γίνονται ένα.

Ο έρωτας σου πότε γρήγορος και απαλός ,
πότε αργός και παθιασμένος.
Νοιώθω να παραλύω μάτια μου , οι σπασμοί μου
διαδέχονται ο ένας τον άλλο.

Χαμένοι στον έρωτα μας φθάνουμε ταυτόχρονα
σε έναν οργασμό που όμοιο του δεν ξανάζησα.
Έναν οργασμό με καρδιές να χτυπούν δυνατά.

2 σχόλια:

bluesmartoula είπε...

Πνεύμα, ντροπή σου να μας ξεσηκώνεις δώ πέρα.
Πνεύμα είσαι σύ βρέ?
Πολύ όμορφο κείμενο.
Όπως όλα.
Σμούτς

πνευμα είπε...

Ένα πνεύμα πρέπει να σας ξεσηκώνει Σμαρτούλα...

Φιλιά.